Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Pracovní výkonnost a řízení práce v podmínkách home office
Novotná, Tereza
Novotná, T. Pracovní výkonnost a řízení práce v podmínkách home office. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Tato bakalářská práce se zabývá pracovní výkonností a řízením práce v podmínkách home office ve vybraném podniku. Cílem práce je posoudit home office jako jednu z možností organizace práce a z pohledu jejího dlouhodobého fungování, zejména v oblasti výkonnosti a řízení práce pracovníků pracujících vzdáleně. Práce je rozdělena na dvě části. První z nich obsahuje přehled odborné literatury zabývající se řešenou problematikou. Druhá část práce obsahuje vlastní výzkum, který je rozdělen do dvou částí. První část výzkumu je založena na dotazníkovém šetření, kterého se zúčastnili zaměstnanci dané společnosti. Druhou částí jsou polostrukturované rozhovory s 5 vedoucími zaměstnanci společnosti.
Analýza pracovní spokojenosti
Bělková, Markéta ; Lorencová, Hana (vedoucí práce) ; Kováříková, Věra (oponent)
Diplomová práce se věnuje problematice pracovní spokojenosti. Hlavním cílem je pomocí analýzy zjistit stav spokojenosti mezi pracovníky vybrané organizace Střední a Mateřské školy. Pro tento účel je zpracována nejprve teoretická část, ve které jsou vymezeny základní pojmy týkající se pracovní motivace a pracovní spokojenosti a popsány specifické rysy školství. Na tuto část navazuje metodologická část, která představuje popis postupů a vybraných metod k vypracování daného projektu. Závěrečnou částí je praktická část, kde je přiblížena konkrétní instituce, ve které byl průzkum realizován. Následně jsou vyhodnoceny výsledky z dotazníkového šetření a individuálního rozhovoru s ředitelkou školy. Na základě zjištěných skutečností jsou nakonec navržena nápravná opatření pro zlepšení stavu pracovní spokojenosti a optimalizaci pracovních podmínek.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.